TheGayWay

Alla inlägg under juni 2012

Av thegayway - 13 juni 2012 16:51

Nu var det ett tag sedan ni hörde någonting från mig, men nu är jag i allafall KLAR med plugget! (eller ja allt e inlämnat iallafall), och jag har hunnit komma till Åtvidaberg där min älskling väntade :) Dock så jobbar hon nästan hela dagarna, vilket innebär att hon åker 6 på morgonen, och kommer hem typ mellan 17-17.30 Min stackars ängel <3

Jag där emot har det bra här hemma med svärmor och Emelies syster Jennie, som förövrigt tar studenten på fredag!!!!


 

Förra sommaren i båten <3


Idag var jag först med Ing-Marie (emelies mamma) och handlade tillsammans med Emelies mormor. När vi kom hem blev de snabba puckar då Jennie ville att jag skulle följa med henne och Elin (Jennies kompis) in till Linköping och shoppa. Dom två shoppade massor medan jag bara hittade en ynka BH, men sparade i allafal massa pengar på den då den var nedsatt från 130:- till 30:- ;) JAG ÄLSKAR REA!!!!!!! :D 


Nu ska jag snart gå och hämta min älskling vid bussen då hon kommer hem från jobbet :)


//Elin 


-- The Gay Way --

Av thegayway - 10 juni 2012 00:13

Nu blir det en utmaning för mig och se om jag hinner blogga innan bateriet i datorn dör, då jag ligger nere i båten och sladden är i stugan så blir det inget inlägg annars XD 


Ikväll har jag legat och spelat in hela min Novell A whisper in the dark och del 1-5 finns nu tillgänligt på audioboo, ni ska leta efter @Nohiding det är jag :) 


http://audioboo.fm/Nohiding 


Eller klicka bara på länken och meddela gärna sedan var ni tycker! Den är rätt gammal men tyckte den kunde få bli hörd av någon annan än att bara ligga och damma sedan sist, kommentera här eller skicka meddelande till mig på audioboo, funkar bra vilket som. 




// Emelie


--The Gay Way--  

Av thegayway - 8 juni 2012 22:19

Nej det är inte tiden sen mitt senaste blogginlägg, vid ett vanligt tillfälle skulle det kunna stämma men inte idag, för jag blogga ju faktiskt igår :O ni har väl inte missat det ;) 


Utan mena 127 timmar som i filmen med James Franco. Trodde den skulle vara seg och oändligt tråkig, men kunde inte haft mer fel. I brist på bättre beskrivning så var den helt otrolig! Och jag fattar inte hur den personen som faktiskt gick igenom det, inte skådespelaren utan han som det baseras på klarar det. Filmen ger en verkligen en känsla av att man kan faktiskt klara av precis vad som helst med rätt inställning! 


Här får ni ett klipp av den som en liten teaser: 



// Emelie 


--The Gay Way-- 

Av thegayway - 7 juni 2012 18:21

Hoppas ni alla skickar Grattis-tankar till min älskling som fyller år idag :) Tyvärr får även jag nöja mig med tankar, då jag är här och hon är där. Men på måndag! Då är vi äntligen efter det längsta uppehåll att vara ifrån varandra sen vi träffades är vi på samma plats igen! Det enda som är illa är att jag börjar jobba på måndag så jag har semester nu några dagar, inte det bästa vädret men mig går det ingen nöd på!
 
Igår var det riktigt skönt! och jag solade nästan hela dagen! SÅ SKÖNT!! :D jag läste, bada i havet och bara hade det riktigt gott! Hade även en sista minuten fotografering med min syrra, men båda våra systemkameror var då hemma så vi fick nöja oss med min Diggi (alltså en digital kamera men den är riktigt najs, kan faktiskt ändra både slutartid och iso med den ändå). Såhär blev fotograferingen:
 
 
OJ! NEJ! Det är ju JAG! Vänta så ska jag hitta rätt bilder!   
 
 
 
Idag har däremot varit lugnare då min extrema trötthet drabba mig ännu igen. För er som inte vet så är jag extremt trött, utan att ha gjort något och hela tiden... Men har kollat upp det så är inte sjuk. Mamma tror att det är för att jag saknar Elin så mycket men det märks väl på måndag om jag blir piggare då ;)
Men jag tycker faktiskt att ni får kolla på instagram eller twitter för att få se allt jag gjort idag, jag lovar er det är lite komik i det hela och bjudit på flera skratt idag! Så kolla in vettja ;) Ni hittar mig på båda platserna som Nohiding (samma som min gamla blogg heter, men bloggar inte där längre så skit samma)!
Ha det bra alla och skicka gärna en grattis hälsning till Elin :) Elin heter föresten @ElinZerafia på twitter och är hyfsat säker på att det är samma på instagram!
// Emelie
--The Gay Way-- 

Av thegayway - 7 juni 2012 18:16

Happy Birthday to YOU! Happy Birthday my one and only! Happy Birthday to you! 




Firar dig med pressenter och allt som hör till när du kommer till mig nästa vecka och jag vet att du är nyfiken på vad du ska få men säger bara så mycket som att det är pressenter ;)


Älskar dig min vackra ha en underbar födelsedag!




// Emelie


--The Gay Way--    

Av thegayway - 7 juni 2012 13:00

Tänk det är helt otroligt, nu har även jag blivit vuxen då jag fyller 20 år idag :) dagen började med att mamma kom upp med frukost och paket på sängen :D






   



// Elin


-- The Gay Way --

Av thegayway - 3 juni 2012 20:13

Ni kanske undrar vart jag försvunnit, men det är faktiskt så att jag varit kvar hela tiden bara att tiden för bloggen förfaller ibland. Det är illa jag vet jag ska bli bättre men när jag är alltid så fruktansvärt trött att jag inte har orken eller tiden att bara sätta mig och blogga. 


Fredags (förra veckan) 

Mamma, jag och min lillasyster hade en tjejkväll och var först på bio och såg the lucky one, som vi alla tyckte var väldigt bra! Speciellt min syster som gick och såg den igen sen.  Den hade allt en bra film ska ha, kolla själva på trailern så får ni se :)

 

Efter bion gick vi ut och åt och det var så varmt vid 10 på kvällen att vi kunde sitta utomhus och äta i t-shirt! 


 

Det här skulle varit en liten kebabtallrik!!! - >

Vi undra verkligen hur en mellan eller stor såg ut när en liten var överfull XD Men vi hade det väldigt trevligt tror det faktiskt var första gången vi 3 gick på bio tillsammans. Vid ett tillfälle under filmen såg vi att alla satt precis likadant med bena i kors och handen i huvudet, det var kul!!


Lördag: En bal på slottet!


Min lillasyster dansade bal och då hade mamma och jag till uppgift att fotografera, något som jennie egentligen själv är bäst på, men vi gjorde båda så gott vi kunde och nästa bild är jag otroligt stolt över att ha tagit:

(dålig uppladdningskvalité då jag tog den i JPEG, för snabbare uppladdning, men ändå) 

Hon såg verkligen ut som en prinsessa och de var ett vackert dansant par! 


På kvällen sen såg vi Eurovision och ingen kan väl missat vad som hände där ;) Men förutom Loreen tyckte jag följande var bäst:

1.


2

.     


3. 


Dagen efter var Morsdag och spenderades med mat, mat och mat! 

Till en början plockade mamma och jag liljekonvaljer, jag till mamma och mormor och mamma till mormor. 



Vi hade det väldigt trevligt och alla mormorsmat är ju så otrolig god att ja man blir helt till sig till och med glasskombinationen var helt otrolig! mumsig!



Vill ni smaka? ;)


På kvällen åkte jag till Kalmar igen för min sista vecka i skolan, så nu har jag fått sommarlov!!! :D


// Emelie


--The Gay Way--   

Presentation


Hej, vi är ett gaypar som heter Emelie(22) och Elin(20). Vi har nu varit ett par sedan Maj 2011, och det dröjde inte länge innan vi förlovade oss.
Vi vill blogga om vårat liv tillsammans, både som sambos och särbos, och även en del recept.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om vår nya "Header"?
 Okej
 Skit snygg! behåll!
 Asså.... ni kanske borde ta och skaffa någon annan i framtiden när ni får tid
 BYT!!!
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards