TheGayWay

Alla inlägg under februari 2013

Av thegayway - 5 februari 2013 19:54

Idag har jag varit runt och fotograferat runt lite i Kalmar. Så tänkte dela med mig lite av de bilderna: 


 


Några svanar som flög förbi och försökte lite snabbt fånga dem, men drog på svärtan lite av en slump och tyckte faktiskt det blev ganska snyggt. 


 


Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men något med den här bilden tycker jag verkligen om och det är den bild jag är mest nöjd med för dagen. 


 


Fåren får avsluta detta inlägg bara för de är så väldigt glada och vad är bättre än glada får som gör en på bra humör? 



// Emelie 


--The Gay Way--

Presentation


Hej, vi är ett gaypar som heter Emelie(22) och Elin(20). Vi har nu varit ett par sedan Maj 2011, och det dröjde inte länge innan vi förlovade oss.
Vi vill blogga om vårat liv tillsammans, både som sambos och särbos, och även en del recept.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om vår nya "Header"?
 Okej
 Skit snygg! behåll!
 Asså.... ni kanske borde ta och skaffa någon annan i framtiden när ni får tid
 BYT!!!
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards