TheGayWay

Alla inlägg under juli 2012

Av thegayway - 18 juli 2012 13:33

Hej bloggen! Det här blir lite en test för att se om den nya bloggappen funkar :) det hoppas jag verkligen på då vi inte kommer ha data tillgång nu på
Sommaren alltid men om det här nu funkar blir det mer bloggande av så håll i er :) ska bara testa och lägga in en bild också för er alla ;)

Av thegayway - 4 juli 2012 13:30

Jag och Emelie har varit sjuka nu ett antal dagar och bara legat i soffan och kollat på olika filmer, då det är det enda vi orkat att göra xD  


De filmer som vi sett är:

- Planet 51

- Just my luck

- Mr popper penguins

- I dont know how she does it

- Göta kanal 2

-The Phantom of the opera

- So little time

- Sally

- Sagan om ringen (som vi ser nu)

 

Planet 51, Ganska rolig film faktiskt :) 


Ja som sagt, vi har faktiskt sett en hel del filmer och jag har förmodligen missat att skriva upp några oxå xD


Visst ja, jag borde oxå nämna att Emelie fyller 22 år på Fredag 6 Juli, och att ni alla borde gratta henne då så hon bir glad fast hon känner sig som väldigt gammal, och jag retar henne lite förstås ;)


Nu ska jag gosa ner mig i soffan brevid älsklingen igen och kolla på filmen :)


//Elin


-- The Gay Way --




Presentation


Hej, vi är ett gaypar som heter Emelie(22) och Elin(20). Vi har nu varit ett par sedan Maj 2011, och det dröjde inte länge innan vi förlovade oss.
Vi vill blogga om vårat liv tillsammans, både som sambos och särbos, och även en del recept.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om vår nya "Header"?
 Okej
 Skit snygg! behåll!
 Asså.... ni kanske borde ta och skaffa någon annan i framtiden när ni får tid
 BYT!!!
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards