TheGayWay

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av thegayway - 9 mars 2012 17:34

Jag och mitt pluggande går absolut inte ihop idag! Jag har försökt att fokusera och plugga flitigt hela dagen men hela tiden har det kommit något annat emellan, typ som det att jag håller på att spela över alla mina gamla VHS filmer till datorn för att sedan kunna bränna ut dom på DVD. Blev så grymt arg där ett tag när det hade stått att en film skulle var 180 min lång och sedan slutade den på 4 timmar ändå! Men jag kanske är lite överkänslig, jag vet inte ;) Stackars Emelie som får vara med mig i telefon under alla mina duster med videobandspelar och plugg ilska xD Som tur var hjälpte hon mig lite med några frågor som jag inte kunde hitta något svar på, hon är för snäll min lilla älskling :D <3

Nu ska jag inte klaga mer då det förmodligen blir väldigt tråkigt att läsa om men jag fick bara lov att skriva av mig lite ilska  


Ikväll blir det (som min fästmö redan har skrivit) pizzabakningsdejt i telefon och webbkamera, då mina föräldrar är bortbjudna och jag har hela köket stående till mitt förfogande, ALLT kan hända ;) 

NU ska jag fortsätta att plugga lite innan pizzadegen ska fixas :)


Ha en bra fredag med mycket myyyys nu! 


//Elin


-- The Gay Way --

Av thegayway - 9 mars 2012 12:18

Simma, plugga, sova, spinning, plugga, sova, simma, plugga, sova och så går min vardag runt för tillfället. Men ikväll blir det Pizza bakningsdejt med min älskling via telefon och skype. Den som uppfann skype gjorde verkligen en god gärning för långdistans förhållanden så att man kan se och höra sin älskling även då man inte kan vara med den just för stunden.

 




Skype för långdistansdejting - nästan en slogan eller vad säger ni? 


/ Emelie 


--The Gay Way --

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi är ett gaypar som heter Emelie(22) och Elin(20). Vi har nu varit ett par sedan Maj 2011, och det dröjde inte länge innan vi förlovade oss.
Vi vill blogga om vårat liv tillsammans, både som sambos och särbos, och även en del recept.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om vår nya "Header"?
 Okej
 Skit snygg! behåll!
 Asså.... ni kanske borde ta och skaffa någon annan i framtiden när ni får tid
 BYT!!!
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards