TheGayWay

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av thegayway - 2 maj 2012 17:55

Efter vi hade varit på stan i Kalmar ett tag så bestämde vi oss för att fika så mamma gick in och kollade vad alla caféerna hade för något och när hon var klar med det föreslog pappa att vi skulle åka över till Öland. Vilket mamma hakade på direkt då hon har varit avundssjuk sedan vi åkte över dit i somras när vi kollade lägenhet. 



(råkade bli den bilden när mamma håller för kameran men men XD)




Nu hittar jag inte bilden på mitt fika men det var så gott! och jag tycker inte egentligen om fika! Fick varm choklad med grädde och en kola kaka mums!


På vägen till Borgholm från ölandsbron räknade vi till 23 väderkvarn kan ha missat någon XD haha men på de få milen blev det ganska många XD


Avslutningsvis så fick jag lite pressenter då mamma och pappa alltid vill ha med sig något när de kommer :)


      

   

Av thegayway - 2 maj 2012 12:27



Efter tentan i fredags så spenderade jag lite tid på stranden och njöt av solen där gjorde jag ett litet hjärta att skicka till min älskling ;)


På söndagen kom mamma och pappa hit och vi promenerade i mer timmar än vad jag vet XD vilket gav sig tillkänna i benhinnorna dagen efter!



På kvällen fick jag en av mina favorit rätter färsk varmrökt lax! MUMS!!! :D


Dagen efter gick vi lite på stan först och jag hade tänkt att köpa en födelsedagspressent till min babe :P men den fanns inte så vet inte vad jag ska köpa nu till min älskling, förslag? mejla mig vettja ;) kommentera inte   här för då ser ju elin det först XD


Sedan åkte vi på en liten tur ... uppföljning kommer :)


// Emelie


--The Gay Way-- 

Presentation


Hej, vi är ett gaypar som heter Emelie(22) och Elin(20). Vi har nu varit ett par sedan Maj 2011, och det dröjde inte länge innan vi förlovade oss.
Vi vill blogga om vårat liv tillsammans, både som sambos och särbos, och även en del recept.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om vår nya "Header"?
 Okej
 Skit snygg! behåll!
 Asså.... ni kanske borde ta och skaffa någon annan i framtiden när ni får tid
 BYT!!!
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards