TheGayWay

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av thegayway - 6 maj 2012 20:56

Till alla bloggläsare vill jag be om ursäkt att det bara är jag, Emelie, som bloggar för tillfället. Men Elin har ingen tillgång på Internet nu utomlands. Har fått raporter om att hon låg på stranden och hade det skönt igår och att hon nu ikväll ska på en Abbashow. Komiskt nog på ett hotel där jag såg en för 13 år sedan XD undra om det är samma som kör den? troligtvis inte men ändå lite komiskt. 


Förutom att få Elin tillbaka hit vad vill ni läsare att vi fokuserar på att blogga om? För läsar antalet har droppat drastiskt sedan bara jag bloggat... Så för att lyfta bloggen till dess gamla glansdagar, kommentera gärna ;) 


När Elin är tillbaka ska vi också se till att blogg om hur vi träffades som vi fick en förfrågan om för ett tag sen, men det var svårare än beräknat XD Men vi ska fixa det :P men få inga höga förhoppningar XD


Nu ska jag se filmen Leap Year på 3:an hoppas den är bra :)



//Emelie 


--The Gay Way--

Presentation


Hej, vi är ett gaypar som heter Emelie(22) och Elin(20). Vi har nu varit ett par sedan Maj 2011, och det dröjde inte länge innan vi förlovade oss.
Vi vill blogga om vårat liv tillsammans, både som sambos och särbos, och även en del recept.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om vår nya "Header"?
 Okej
 Skit snygg! behåll!
 Asså.... ni kanske borde ta och skaffa någon annan i framtiden när ni får tid
 BYT!!!
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards