TheGayWay

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av thegayway - 4 maj 2012 15:29

Lite överdramatiskt kanske och nej, jag syftar inte på serien XD 


Imorse flög Elin till Mallorca och jag vet inte när / om hon kommer blogga därifrån beror på om det finns internet på hotelet osv. Men iaf hon hamnade på sunwing resort på Allcudia, vet ni hur fint det är där? I och för sig jag har inte varit där sedan 2003 men om mina föräldrar tyckte det var så bra att de tog med mig och min syster dit 9 ggr under vår uppväxt så kan det sammanfattas som att det är rätt bra ställe ;) Så är inte ett dugg avundssjuk på min flickvän som ska vara där i en vecka inte alls XD 

 



Vi (jag tror jag talar för båda och om inte iaf för mig) hade lite separations ångest då vi inte kan ringa och smsa lika mycket som vanligt så tror jag smsa vid typ halv 6 imorse. Var faktiskt vaken då för hade 2 vänner från Åtvidaberg här då en av dem, Emma, hade auditions på folkhögskolan på Öland idag för musikalhögskola (tror jag det var eller iaf något liknande) 


 


Lånade bilden från Lovis Instagram och tänkte att om jag länkar till den kanske det går bra, annars får de säga till och jag tar bort den :) http://instagr.am/p/KNAyR_mRgN/ 



Men tro inte jag är helt strandsatt bara för att Elin är på Mallorca jag fick ett paket ifrån Frank idag så ska passa på och testa det ordentligt - internet går skit fort!!! 




// Emelie


--The Gay Way--  

Presentation


Hej, vi är ett gaypar som heter Emelie(22) och Elin(20). Vi har nu varit ett par sedan Maj 2011, och det dröjde inte länge innan vi förlovade oss.
Vi vill blogga om vårat liv tillsammans, både som sambos och särbos, och även en del recept.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om vår nya "Header"?
 Okej
 Skit snygg! behåll!
 Asså.... ni kanske borde ta och skaffa någon annan i framtiden när ni får tid
 BYT!!!
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards