TheGayWay

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av thegayway - 5 maj 2012 17:34

Sedan 2006 har jag följt Nick Pitera på youtube, då visste ingen vem han var, jag vet inte hur många som vet det nu heller men nu finns hans låtar att köpa på itunes och att lyssna på på spotify och allt möjligt. Men ingen låt han har gjort var lika otrolig som den jag precis hittat, då han gör ett Phantom of the opera nr där han sjunger både Phantomens, Raols och Christins roll. Helt otroligt! Bäst är det vid typ 4:30 och den sista biten där han sjunger down once more. Helt otroligt iaf lyssna! 



// Emelie 


--The Gay Way--

Av thegayway - 5 maj 2012 14:33

Visst är det sött namn audioboo? haha Men själva blogginlägget skulle inte handla om att namn är sött, utan det att jag börjat med göra egna podcasts på Audioboo. Läskigt! 


Min tanke var att då vi ska vara radiopratare i skolan snart måste jag börja öva mig men i och med att jag har svårt att bara prata om ingenting så handlar den första podcast sändningen om... nä det får ni allt ta och lyssna själva ;) 


 


Jag finns på audioboo under namnet: Nohiding  och appen finns att ladda ner både till android och iphone så kom och lyssna eller gör era egna boos vettja :) 


// Emelie 


--The Gay Way--

Av thegayway - 5 maj 2012 13:55

Om idag bara är det du har, hur spendarar du den? 


Sitter och funderar i lite djupa tankar om du bara hade idag, vad skulle du hitta på? Vad är värt att göra om det inte finns någon morgon dag? Det mesta man gör, gör man ju med "konsekvenser" för framtiden. 


Ni kan vara lugna jag har inte gått och blivit deprimerad men min hjärna kan faktiskt börja fundera på det mesta om man lämnar den själv och nu när jag har så mycket extra tid när min flickvän är utomlands, så funderar den. 

Presentation


Hej, vi är ett gaypar som heter Emelie(22) och Elin(20). Vi har nu varit ett par sedan Maj 2011, och det dröjde inte länge innan vi förlovade oss.
Vi vill blogga om vårat liv tillsammans, både som sambos och särbos, och även en del recept.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om vår nya "Header"?
 Okej
 Skit snygg! behåll!
 Asså.... ni kanske borde ta och skaffa någon annan i framtiden när ni får tid
 BYT!!!
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards