TheGayWay

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av thegayway - 12 maj 2012 11:07

Från och med igår är min flickvän igen på Svensk mark, vilket jag tycker om för jag har henne i telefon ;) En vecka kan faktiskt kännas som väldigt lång tid då det är omöjligt att ringa till sin älskling! Men nu är balansen återställd i mitt universum :) 


Idag har jag inte riktigt bestämt mig än vad det blir att hitta på för min del, men ska ägna tid åt skolan i alla fall, grymt nervös inför nästa vecka då jag ska vara programledare i radio i skolan men hoppas det ska gå på något sätt XD 




Innan mamma åkte hem igår ville hon lämna mig med mat i magen så vi tog en sväng till subway :) och sedan till stranden men det blir en annan historia...  

Presentation


Hej, vi är ett gaypar som heter Emelie(22) och Elin(20). Vi har nu varit ett par sedan Maj 2011, och det dröjde inte länge innan vi förlovade oss.
Vi vill blogga om vårat liv tillsammans, både som sambos och särbos, och även en del recept.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om vår nya "Header"?
 Okej
 Skit snygg! behåll!
 Asså.... ni kanske borde ta och skaffa någon annan i framtiden när ni får tid
 BYT!!!
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards