TheGayWay

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av thegayway - 3 maj 2012 19:32

Vakna idag och när jag tittade på termometern ute så stod den på 22,3! Då gjorde jag mig iordning i all hast och åkte till en strand vid skolan och la mig i stranden och bara njöt av solen med min söta flickvän i telefon :) 


Elin kommer dock få det ännu varmare gisar jag på då hon och hennes mamma åker till Mallorca imorgon bitti, tror ni att jag är något avundssjuk? Mycket! Jag vill också åka till solen och bara njuta av värmen och bada... 


Temeraturen idag föll ganska fort vid lunch med tio grader så fick bege mig hem till lägenheten där jag i lä från vinden solade / pluggade i några timmar till. Har faktiskt fått lite färg på mig nu, måste ju passa på innan man börjar sommarjobba XD 


Hoppas ni all passar på och njuta av vädret lika mycket som jag gör :) 




// Emelie


--The Gay Way--  

Av thegayway - 3 maj 2012 09:45

Mina top 3 mest spelade låtar just nu är dessa: 


1.


2.


3.


Kanske har jag lite knäpp musik smak det får ni dömma själva XD Jag är i alla fall väldigt fast i dessa låtar just nu :) 


btw. har fått uppdrag av min söta älskling att meddela att hon ligger lite lågt på bloggfronten just nu då hon har varit och fortfarande är för sjuk för att orka blogga, så nu ber jag er att hålla tummarna för att hon blir frisk då hon ska åka utomlands på fredag :)


// Emelie 


--The Gay Way--

Presentation


Hej, vi är ett gaypar som heter Emelie(22) och Elin(20). Vi har nu varit ett par sedan Maj 2011, och det dröjde inte länge innan vi förlovade oss.
Vi vill blogga om vårat liv tillsammans, både som sambos och särbos, och även en del recept.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om vår nya "Header"?
 Okej
 Skit snygg! behåll!
 Asså.... ni kanske borde ta och skaffa någon annan i framtiden när ni får tid
 BYT!!!
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards