TheGayWay

Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Tillbaka

Av thegayway - 7 maj 2012 14:15

Hej,
nu var det ett bra tag sen ni hörde ifrån mig (Elin)men anledningarna är många :P
Först så åkte jag till min syster Linda i Stockholm 27/4, där jag stannade över valborg.
Det som man kan säga att sket sig lite med resan till Stockholm var att jag efter bara 2 dagar blev väldigt väldigt sjuk.
Jag låg i Lindas säng och bara skakade och frös, samtidigt som jag var så svettig att jag var helt blöt…
Jag tror nästan att jag aldrig har varit så sjuk i hela mitt liv! 
Kändes väldigt taskigt mot Linda att vara sjuk när jag var där, då vi träffas allt för sällan, men det kunde inte undgås :/
Fick i alla fall spendera ett par sjuka, men trevliga dagar i sängen, där hon passade upp med vatten
(som var typ det enda jag fick i mig) och filmtittande. 
När hemresan började närma sig så såg det ännu mörkt ut på sjukfronten, och det var in i det sista,
oklart om jag skulle klara resan hem.Men hem kom jag i alla fall tillslut, och då fick jag vila ytterligare.

På Onsdagen 2/5 ropade mamma på mig (mitt rum ligger på övervåningen) och frågade om jag kände mig nå bättre.
Jag mådde lite bättre men absolut inte bra, men vi chansade och beställde den resa som mamma hittat till Mallorca på fredagen 4/5. 
Även här var det oklart in i det sista om jag skulle kunna åka då jag fortfarande på fredagsmorgonen var sjuk.
Men iväg kom vi och här sitter jag nu och bloggar från en solstol i vackra Alcudia på Mallorca :D
Jag är fortfarande inte frisk, då min kropp inte alls beter sig som jag vill att den ska göra,
men mycket bättre än vad jag har varit vill jag ju lova att jag är :) 

Vi (jag och mamma) tar det lite lugnt, och bara slappar nu när jag inte mår så bra, men trevligt har vi ändå :D

I morgon och 2 dagar framöver har vi hyrt en bil så att vi kan ta oss till de olika ställen som vi vill på ön. 
Det var tillexempel några grottor som verkade väldigt spännande, som vi funderar på att göra en utflykt till. 

Men i dag slappar vi bara och ligger ute i solen vid poolen och har det skönt :)
Jag kommer med nya uppgifter om vart jag befinner mig i världen så snart jag förflyttar mig,

Men nu ska jag göra precis som mamma och lägga mig ner och sola lite till ;)
Ha det bra


//Elin


-- The Gay Way --

 
 
Amanda N

Amanda N

7 maj 2012 15:21

ÅÅÅÅÅHH va avundsjuk jag ääääär på er!!!!

http://amaaaandan.blogg.se

thegayway

7 maj 2012 15:47

Haha det kan du va ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thegayway - 8 mars 2013 20:36

Idag är det den Internationella Kvinnodagen och därför har tv3 gjort ett program som sänds live jut nu. Detta program heter "en kväll för världens döttrar" och är ett "underhållningsprogram för att få människor att bli faddrar till barn i fattiga län...

Av thegayway - 8 mars 2013 13:16


Nu var det väl egentligen tid på att ta en paus i pluggandet och äta någon form av lunch. Den stora frågan är ju dock alltid: Vad ska jag äta? Hade tänkt att baka pizza här i min ensamhet ikväll, men innan dess måste jag ju fixa fram någon mat känns ...

Av thegayway - 8 mars 2013 11:36

Idag gick jag som vanligt upp vid 6 som är en av mina nya vanor, då jag insett att man missar så mycket av dagen om man sover längre (enligt mig alltså, andra får naturligtvis sova så länge dom vill) :) Jag gick upp, satte mig och läste i ett par tim...

Av thegayway - 7 mars 2013 11:20


Jaha, nu kände jag att jag varit frånvarande från bloggen allt för länge. Har haft mycket i skolan med både plugg, och VFU-kurser. Men nu har vi istället börjat med en estetisk kurs där vi har rörelse, musik, drama och bild på schemat, och därför är ...

Presentation


Hej, vi är ett gaypar som heter Emelie(22) och Elin(20). Vi har nu varit ett par sedan Maj 2011, och det dröjde inte länge innan vi förlovade oss.
Vi vill blogga om vårat liv tillsammans, både som sambos och särbos, och även en del recept.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om vår nya "Header"?
 Okej
 Skit snygg! behåll!
 Asså.... ni kanske borde ta och skaffa någon annan i framtiden när ni får tid
 BYT!!!
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards